Wednesday, February 2, 2011

Birthday Blizzard

We got caught in the blizzard that swept through the midwest. Our flight was cancelled for yesterday but thankfully we were able to reschdule for today! I had a wonderful 24th birthday with my family--it was a nice last celebration before going back home. Below are some birthday pictures. Now for some random pictures....

Hoje eu e Alana estamos voltando para Washington. Nos iamos voltar ontem mas nosso voo foi cancellado por causa da tempestade de neve que teve ontem. Foi muito bom comemorar meu 24 anniversario com meus pais este ano--foi uma otima ultima celebracao antes de voltar pra casa! Em baixo tem alguns foto do meu dia especial mas antes tenho algumas fotos misc...


Playing the organ for a home missions church
~Eu tocando orgao numa igreja~
Our snow storm
~Tempestade de Neve~

Meus bolinhos do anniversario...muito gostosoooo :))

We were in St. Louis on my birthday. We ventured out in the VERY cold weather to take a picture by the arch. The park ranger thought we were crazy! ha!:))
~O Arco de St. Louis. Nos visitamos este predio no dia do meu anniversario. O tempo foi tao frio que os guardas do parque nos achamos crazy! :)) Ha! ~
The Arch Sideways. HA!
~O Predio~
I love my birthday!
~Eu amo meu anniversario!~
Ha~ :))